شماره تماس : 58925000-021

بهترین پمپ های تصفیه آب استخر کدامند ؟

بازدید: 2,419 بازدید
بهترین پمپ استخر
Rate this post

پمپ استخر ، وظیفه سیرکولاسیون و چرخش آب استخر را بر عهده دارد تا آب استخر راکد نماند و همچنین مواد شیمیایی به طور مناسب در آب پخش شود. اما انخاب و خرید پمپ استخر بسیار مهم است، زیرا اگر شما پمپ استخری مناسب با استخر خود را تهیه نکنید و پمپ کوچکتر یا بزرگتر از استخر خود خریداری نمایید، تجهیزات استخر شما آسیب می بیند. در این پست به معرفی بهترین پمپ های استخر جهت تصفیه آب استخر در بازار ایران پرداخته ایم.

پمپ استخر

تجهیزات بسیاری برای نگهداری و سالم ماندن استخر شما وجود دارد. یکی از این لوازم استخر که برای هر نوع استخری ضروری می باشد، نصب پمپ استخر است. می دانیم که یافتن یک پمپ استخر مناسب و خوب از بین تعداد زیادی کمپانی و با وجود مدل های متنوع چه کار سخت و دشواری می باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا شما را با  ۵ برند از بهترین پمپ استخر آشنا کنیم تا با آنها آشنا شده و پمپ مناسب جهت استخرتان پیدا نمایید. اما قبل از معرفی آنها مختصری در مورد علت وجود پمپ تصیه استخر و اهمیت آن با شما صحبت خواهیم کرد.

علت نیاز به پمپ استخر

همانند سایر تجهیزات ضروری استخر ،انتخاب بهترین پمپ استخر نیز یکی از لوازم حیاتی می باشد که عملکرد و عمر استخرتان به آن وابسته می باشد. اما علت اهمیت خرید بهترین پمپ استخر ، عبارتند از :

  • گردش آب استخر

پمپ تصفیه استخر باعث به گردش در آمدن آب استخر می شود. این کار تضمین می کند که آب برای مدت زمان طولانی ثابت و بی حرکت نمی ماند و همچنین مواد شیمیایی فرصت حرکت در سراسر استخر را دارند. در پایان نیز آب پس از عبور از تجهیزات فیلتراسیون استخر(فیلتر استخر، هیتر و کلرزن) مجددا به استخر برگردانده می شود.

  • تمیز ماندن آب استخر

پمپ آب استخر با کیفیت علاوه بر انتقال آب به اطراف، بقایا و آوارهای موجود در استخر و آلاینده ها و آٖلودگی هایی که به سیستم فیلتراسیون آسیب می رساند را نیز فیلتر می کنند. آلاینده ها در استرینر که در جلوی پمپ استخر قرار دارد، جمع آوری می شود. تمامی پمپ های استخر دارای یک سبد در جلوی پمپ می باشد که نگهداری و نظافت استخرتان را به یک کار آسان تبدیل کند. فراتر از زدودن آوار ، این فرآیند به مواد شیمیایی موجود در استخر شما کمک می کند تا بازده بالاتری داشته باشند.

  • تعمیر و نگهداری کمتر استخر

بدون پمپ استخر ، زباله ها در استخر جمع شده و آب راکد می ماند. رفع این شرایط و تمیز کردن استخر می تواند وقت گیر باشد. با داشتن یک پمپ استخر مناسب ، دیگر نیازی نیست نگران تمیز کردن استخر خود باشید و همچنین توزیع مواد شیمیایی به طور مداوم انجام می شود.

ویژگی های پمپ استخر

با داشتن یک پمپ با کیفیت می توانید زمان کمتری را به مراقبت از استخر خود اختصاص دهید و وقت بیشتری را برای لذت بردن از آن صرف کنید. یک پمپ استخر خوب باید این قدرت را داشته باشد که بدون نیاز به توجه مداوم ، کل حجم استخر را چندین بار در یک دوره 24 ساعته تمیز کند. اگر مدل قدیمی خود را تعویض می کنید (طول عمر پمپ استخر 8 تا 12 سال است) یا در حال خرید یک پمپ استخر برای استفاده در استخر جدیدتان هستید، به ویژگی های پمپ توجه کنید تا بهترین پمپ استخر مطابق با نیازهایتان را خریداری کنید.

بهترین پمپ استخر

بهترین پمپ استخر ، پمپی است که بتواند آب را سیرکوله کرده و باعث پخش مواد شیمیایی به طور یکنواخت در تمام استخر شود. در زیر 5 مدل از معروف ترین و بهترین پمپ های استخر موجود در بازار را بررسی می کنیم.

پمپ استخر هایوارد

یکی از برترین و معروفترین برندهای تولید کننده تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی در دنیا کمپانی هایوارد در کشور آمریکا می باشد. شرکت هایوارد یکی از پیشرفته ترین و خلاق ترین کمپانی ها در تولید تجهیزات استخری می باشد. در کمپانی هایوارد سعی بر آن است که، تجهیزاتی تولید و عرضه شود تا دارندگان استخر نگرانی بابت استخر و تجهیزات آن نداشته باشد و تمام فعالیت آنها خاموش و روشن کردن تجهیزات باشد. شرکت هایوارد با بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولید تجهیزات استخری یکی از سرآمدترین کمپانی ها در حال حاضر در جهان می باشد. این شرکت نمایندگی و کارخانه های تولیدی خود را در اقصی نقاط دنیا از جمله چین ، آسیای شرقی و سایر نقاط دنیا دایر کرده است. این تجهیزات با داشتن کیفیتی بالا و عالی دارای قیمتی گران می باشند و برای تهیه این نوع تجهیزات استخر باید بودجه بالایی را در نظر بگیریم.

یکی از تجهیزاتی که این کمپانی معرفی کرده است، پمپ استخر هایوارد می باشد که دارای مدل های مختلفی است. برخی از انواع مدل های پمپ استخر معرفی شده توسط این شرکت عبارتند از:

  • پمپ استخر هایوارد مدل sp2607*10
  • پمپ استخر هایوارد مدل sp1580TL
  • پمپ استخر هایوارد مدل sp3215EE
  • پمپ استخر هایوارد مدل sp2610*15
  • پمپ استخر هایوارد مدل sp3230EE

در سالهای اخیر به علت تحریم هایی که بر کشورمان وارد شده است، واردات این محصولات به کشور قطع شده است.

 پمپ استخر داب

در لیست بهترین پمپ های استخر می توان به پمپ تصفیه استخر داب اشاره نمود. این شرکت در کشور ایتالیا قرار دارد، کمپانی ایتالیایی داب با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه فناوری های ساخت و تولید تجهیزات مربوط به خدمات آب رسانی و استخر می باشد. شرکت داب با ارئه راه حل های فناورانه به استفاده کنندگان محصولات شرکت، اطمینان از کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی و قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیزات مربوط به انرژیی در خدمات ساختمان مسکونی، تجاری، کشاورزی و آبیاری می دهد. پمپ هاي استخر داب ایتالیادر دو مدل یوروسویم (EuroSwim) و یوروپرو (EuroPro) به بازار عرضه می شوند. این پمپ ها مناسب استخر های کوچک خانگی بوده و الکتروموتور های تک فاز از 0.5 الی 3 اسب بخار را شامل می شوند. پمپ های داب دارای استرینر با حجم بالا، الکتروپمپ کاملا ضد آب و کارکرد بسیار کم صدا می باشند. رنج کارکرد این پمپ ها تا 42 متر مکعب در ساعت آبدهی و حداکثر 22 متر هد می باشد. دمای سیال پمپ های داب 60 درجه سانتیگراد بوده، از این رو برای مصارف جکوزی نیز کاربرد دارند. در سالهای اخیر افزایش چشمگیر قیمت این محصولات در حد بسیار بالایی بوده است که باعث شده تا بسیاری از وارد کنندگان، در وارد کردن این محصول دچار شک و تردید شوند. کمپانی داب انواع مختلفی از پمپ های استخر را ارائه کرده است که عبارتند از:

  • پمپ استخر داب مدل EUROPRO100
  • پمپ استخر داب مدل EUROPRO75
  • پمپ استخر داب مدل EUROPRO50

پمپ استخر هایواتر

یکی دیگر از بهترین پمپ های تصفیه آب استخر پمپ استخر هایواتر است. یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات استخری که در سالهای اخیر توانسته است، نام خود را در بین برندهای معروف تجهیزات استخری معرفی کند، شرکت هایواتر می باشد. این شرکت در سال 1998 تاسیس گردید و با نام تجاری Hiwater pool معرفی شده است. شرکت هایواتر به عنوان تولید کننده oem برای شرکت های بزرگ آمریکای شمالی آغاز به کار کرد. اکنون این شرکت در کشور چین که امروزه یکی از قطب های تولیدی جهان شده است، قرار دارد. تولیدات این کمپانی تحت لیسانس کشور کانادا می باشد. شرکت هایواتر در زمینه تولید و طراحی تجهیزات استخری محصولات زیادی را ارائه کرده است و تنوع تجهیزاتی بالایی دارد. این شرکت از برند های معتبر در تولید لوازم و تجهیزات استخر به شمار می رود، که می توان از شناخته شده ترین برند ها در این زمینه به آن اشاره کرد. کیفیت محصولات این شرکت در زمنیه تولیدی خود بسیار بالا بوده و از تکنولوژی های نوین برخوردارند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است. بطوری که فرد با توجه به نیاز خود می تواند.

شرکت هایواتر یک شرکت تولید کننده مبتنی بر فناوری می باشد، که با بیش از 60 مهندس ارشد فنی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات استخر ، فعالیت دارد. از سال 2012، شرکت هایواتر 6 درصد از گردش مالی سالانه خود را در بخش های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر بیش از 46 اختراع ثبت شده در تجهیزات استخر دارد.

با 22 سال توسعه سریع ، اکنون دو پایگاه تولیدی متشکل از کارگاه های قالب گیری تزریقی ، کارگاه های قالب گیری بادی ، کارگاه های قالب گیری اکستروژن ، کارگاه های موتور و سخت افزار ، کارگاه های قالب سازی ، کارگاه های لوله گذاری آلومینیوم ، کارگاه های مونتاژ با مساحت تولید بیش از 100000 متر مربع تشکیل داده است. تمام این نقاط قوت باعث افزایش تولیدات خودکار شرکت به بیش از 95٪ شده است. محصولات تولید شده توسط این کمپانی با بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات استخری مانند هایوارد قابل مقایسه می باشد. یکی از تجهیزات تولید شده توسط این شرکت پمپ استخر می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی می باشد. از جمله ویژگی های پمپ استخر هایواتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به استرینر و برگ گیر سرخود
  • جنس بدنه فایبرگلاس مقاوم
  • سطح صدای پایین
  • صرفه جویی در میزان مصرف انرژی
  • آبدهی 15 الی 36 مترمکعب در ارتفاع 10 متری
  • طراحی منحصر به فرد
  • گارانتی تعویض یک ساله محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش

پمپ تصفیه استخر هایواتر دارای مدل های متنوع و گوناگونی می باشد که عبارتند از:

  • پمپ استخر هایواتر مدل HW2200
  • پمپ استخر هایواتر مدل HW1600
  • پمپ استخر هایواتر مدل HW1500
  • پمپ استخر هایواتر مدل HW1000
  • پمپ استخر هایواتر مدل HWH1000
  • پمپ استخر هایواتر مدل HWH600

پمپ استخر ایمکس

یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح شده در سالهای اخیر در زمینه تجهیزات استخر، شرکت ایمکس می باشد. شرکت ایمکس در سال 1980 در کشور استرلیا تاسیس گردید. اما در این سالها کشور چین به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات مطرح می شود. در کشور ما نیز پس از تحریماتی که بر کشور اعمال شد و نبود شرکت های بزرگ و برندهای معروف استفاده از محصولات این کمپانی افزایش یافت. تنوع محصولات ایمکس نیز بسیار زیاد می باشد. یکی از تجهیزاتی که این کمپانی تولید می کند، پمپ ستخر می باشد.پمپ های تولید شده در این کمپانی دارای کیفیت نسبتا مطلوبی می باشد، اما قیمت محصولات این کمپانی نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد بالا می باشد. برخی از مدل های پمپ استخری تولید شده در این کمپانی عبارتند از:

  • پمپ استخر ایمکس مدل SC075
  • پمپ استخر ایمکس مدل SC100
  • پمپ استخر ایمکس مدل SC150
  • پمپ استخر ایمکس مدل SPH200
  • پمپ استخر ایمکس مدل SPH300

پمپ استخر لئو

یکی دیگر از تولید کنندگان تجهیزات استخری ، شرکت لئو در کشور چین می باشد. رویکرد این شرکت بر آن است که محصولاتی تولید نماید، که با کمترین و مناسبترین قیمت به دست مشتریان برسد. کمپانی لئو در مورد کیفیت محصولات خود نیز ادا می کند که محصولاتش نسبت به قیمت مناسبی که دارد ، دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشد. گروه تولیدی لئو یک شرکت ملی با فن آوری بالاست که در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی ، ساخت ، بازاریابی و خدمات و طیف گسترده ای از پمپ ها را ارائه می دهد. LEO اولین شرکت فهرست شده در صنعت پمپ چین است. قابل ذکر است که LEO تنها مرکز فنی مجاز در این صنعت را دارد. پمپ های LEO به بیش از 140 کشور و منطقه از اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای مرکزی و جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا ، اقیانوسیه و غیره فروخته شده است و آنها نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف آب ، منابع آب ، برق دارند ساخت و ساز ، صنعت پتروشیمی ، معدن ، متالورژی ، اطفاء حریق ، تهویه مطبوع ، آبیاری کشاورزی ، تأمین آب و زهکشی غیرنظامی و غیره. به هر حال اگر به دنبال خرید یک پمپ آب استخر با قیمت پایین و کیفیتی نسبتا مطلوب هستید می توانید از پمپ های استخر لئو استفاده نمایید. پمپ استخر لئو نیز دارای مدلهای متفاوتی می باشد که عبارتند از:

  • پمپ استخر لئو مدل XKP804
  • پمپ استخر لئو مدلXKP1104
  • پمپ استخر لئو مدلXKP1604
  • پمپ استخر لئو مدلXKP2204

کلام آخر

به طور کلی، اگر به دنبال خرید پمپ استخر برای استخرتان هستید، باید کیفیت و هزینه را مد نظر قرار دهید. تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. حجم استخر، کیفیت بدنه، وجود استرینر، میزان بودجه و نوع فیلتر در خرید بهترین پمپ استخر ، بسیار مهم است. ساینا تصفیه آریا ، فروشگاه تخصصی و اینترنتی تجهیزات استخر ، مرکز فروش لوازم و تجهیزات استخر در تهران، طالقانی ، مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق در دو دهه گذشته و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در زمینه واردات و فروش تجهیزات استخر و سونا و جکوزی در کشور ارتقا دهد. در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت به مشتریان گرامی نموده است. برای خرید و استعلام قیمت با شماره 58925000-021 تماس بگیرید و یا به سایت digipoolmarket.com مراجعه نمائید.

0/5 (0 نظر)
دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین پمپ های تصفیه آب استخر کدامند ؟”

  1. سلام
    من یک استخر30000 لیتری درباغ دارم که آب آن ازچشم تامین می شود که اصلا زلال نیست وزود هم کثیف وته استخردیده نمی شود یک پمپ تصفیه بافیلتر کارتریجی نیاز دارم شمالطفا چه پیشنهاد می دهیدکه کیفیت مناسب باقیمت حدود 6 ملیون باشد ممنونم

    1. سلام
      روز بخیر
      جهت مشاوره و راهنمایی خرید لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.
      021-58925
      021-88865101
      021-88865105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت